Advertisement

פיטר פלצ'יק ואשתו - חתונה ממבט ראשון: דניס והדר בדאבל טייל עם הגר וניר | TMI / אחרי ההדחה המפתיעה של שגיא מוקי, גם פיטר פלצ'יק נפרד מהתחרות מבלי מדליה אולימפית.

פיטר פלצ'יק ואשתו - חתונה ממבט ראשון: דניס והדר בדאבל טייל עם הגר וניר | TMI / אחרי ההדחה המפתיעה של שגיא מוקי, גם פיטר פלצ'יק נפרד מהתחרות מבלי מדליה אולימפית.. פלצ'יק, שעלה אוטומטית לסיבוב השני, נעזר במצלמות הטלוויזיה וניצח בווזארי בתוך ניקוד הזהב את לאוטגונבחאר לחאגוואסורן המונגולי בשמינית הגמר. את התוצאות היה אפשר לראות בגראנד סלאם תל אביב בחודש שעבר, שם זכה במדליית כסף. הג'ודוקא הישראלי בעיצומה של שנה נפלאה, בה זכה בשתי מדליות זהב בתחרויות גדולות. אחרי ההפסד לוולף ברבע הגמר הוא היה חייב לנצח בשני קרבות כדי לזכות במדליית ארד. פיטר פלצ'יק מגיב אחרי הדחתו מטוקיו (צילום וידאו:

הישג נהדר לג'ודוקא שניצח את. דקה בתוך הארכה, פלצ'יק הרשים עם ווזארי בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה בג'ודו, נמצא בשיא ההכנות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021, בתקווה שאכן תתקיים השנה. רגע אחרי, ברשתות לא נותרו אדישים. פלצ'יק נולד בחצי האי כרים באוקראינה ועלה לישראל כילד.

השקה של כוכבים בארוע בגן הבוטני - חדשות מודיעין
השקה של כוכבים בארוע בגן הבוטני - חדשות מודיעין from modiin-news.co.il
העלייה לישראל, החיים ללא אב, הדחיפה של סבא, הפציעות שהשאירו אותו מאחור ואיך מדליית ארד אחת באליפות אירופה בארץ שינתה את הכל. מוקי, שלא ישתתף הפעם, מדורג שני במשקל שלו (עד 81 קג). כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון. הקרב שלו מול אלנחאס המשיך לניקוד זהב. כך שבשבוע שעבר הוא החליט להפת. מסיימים את התחרות עם זהב של פלצ'יק וכסף של פליקר (66 קג), ושני רבעי גמר (אורי ששון וטוהר בוטבול), וזה כשמוקי לא התחרה. ג'ודו ניחומים, חצי וגמר עד 100 ק''ג. בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום תחנה בדרך לזהב.

פיטר פלצ'יק הפסיד בבית הניחומים.

פלצ'יק נולד בחצי האי כרים באוקראינה ועלה לישראל כילד. פיטר פלצ'יק ברבע גמר אליפות אירופה לג'וניור 2011. בקרב בבית הניחומים בדרך למדליית ארד, הג'ודוקא פיטר פלצ'יק הפסיד בקרב לשאדי אלנחאס, מצרי בן 23 יליד אלכסנדריה, שחי זה שנים רבות בטורונטו, קנדה. אכזבה גדולה במשלחת הישראלית לטוקיו מהג'ודו שלא הצליח עד כה להביא לישראל מדליה. © ניב אהרונסון פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי רק לפני שבועיים חל יום האהבה, הוולנטיינ'ז דיי, אבל נראה שהג'ודקאי ההורס פיטר פלצ'יק, הוא לא אחד שצריך יום מיוחד על מנת להפגין את אהבתו לאשתו, דניאל. הקרב שלו מול אלנחאס המשיך לניקוד זהב. הישג נהדר לג'ודוקא שניצח את. מוקי, שלא ישתתף הפעם, מדורג שני במשקל שלו (עד 81 קג). דקה בתוך הארכה, פלצ'יק הרשים עם ווזארי בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. את התוצאות היה אפשר לראות בגראנד סלאם תל אביב בחודש שעבר, שם זכה במדליית כסף. העלייה לישראל, החיים ללא אב, הדחיפה של סבא, הפציעות שהשאירו אותו מאחור ואיך מדליית ארד אחת באליפות אירופה בארץ שינתה את הכל. Judoka peter paltchik wins the gold. אם אני לא טועה, הזכייה הזו אמורה להעלות את פלצ'יק למקום הראשון בדירוג העולמי והאולימפי בתגובה להודעה מספר 0.

פיטר פלצ'יק ברבע גמר אליפות אירופה לג'וניור 2011. אתן את החיים על המזרן: דקה בתוך הארכה, פלצ'יק הרשים עם ווזארי בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. © ניב אהרונסון פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי רק לפני שבועיים חל יום האהבה, הוולנטיינ'ז דיי, אבל נראה שהג'ודקאי ההורס פיטר פלצ'יק, הוא לא אחד שצריך יום מיוחד על מנת להפגין את אהבתו לאשתו, דניאל. בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום תחנה בדרך לזהב.

התגעגענו: כוכבי "חתונמי" חזק בזוגיות
התגעגענו: כוכבי "חתונמי" חזק בזוגיות from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
אתמול, כאמור, הכריע ההג'ודאי פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) את יריבו מאזרבייג'ן, אלמר גאסימוב. אחרי ההפסד לוולף ברבע הגמר הוא היה חייב לנצח בשני קרבות כדי לזכות במדליית ארד. גלריית התמונות של פיטר פלצ'יק. פיטר פלצ'יק ואשתו דניאל יולזרי (חדשות עשר ). אם אני לא טועה, הזכייה הזו אמורה להעלות את פלצ'יק למקום הראשון בדירוג העולמי והאולימפי בתגובה להודעה מספר 0. פיטר פלצ'יק זכה היום (ב') במדליית הזהב בגרנד סלאם באבו דאבי, ודאג שגם הערב תושמע התקווה באבו דאבי, אחרי ששגיא מוקי פיטר פלצ'יק הבטיח היום (שבת) מדליה רביעית לישראל בגרנד סלאם תל אביב בג'ודו. לג'ודו נותרו עוד שני ימי תחרות, במשקלים הכבדים ביותר לגברים ולנשים ובתחרות הקבוצתית, אבל אחרי ההפסד של פיטר פלצ'יק בבית הניחומים היום וסיום עוד יום בלי מדליה. פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה בג'ודו, נמצא בשיא ההכנות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021, בתקווה שאכן תתקיים השנה.

רגע לפני אליפות העולם בטוקיו, הג'ודוקא הבכיר פותח את הפצעים ולא מתבייש להצהיר:

על היעדים התחרותיים הבאים של פיטר, ענתה יולזרי תשובה ברורה מאוד: אם אני לא טועה, הזכייה הזו אמורה להעלות את פלצ'יק למקום הראשון בדירוג העולמי והאולימפי בתגובה להודעה מספר 0. בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום תחנה בדרך לזהב. בגמר, פיטר התמודד מול ארמן אדמיאן הרוסי, שגרר את ישראלי לניקוד זהב. אחרי ההדחה המפתיעה של שגיא מוקי, גם פיטר פלצ'יק נפרד מהתחרות מבלי מדליה אולימפית. תוכלו לראות בגלריה תמונות מקרבות, אימונים, קבלת מדליות ומאחורי הקלעים של פיטר פלצ'יק. אחרי ההפסד של פלצ'יק, ברשתות מבקרים: אספנו לכם את הציוצים מרחבי הרשת. נכון למרץ 2020, פלצ'יק מדורג שלישי בדירוג העולמי ושלישי בדירוג האולימפי. דקה בתוך הארכה, פלצ'יק הרשים עם ווזארי בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. אחרי ההפסד לוולף ברבע הגמר הוא היה חייב לנצח בשני קרבות כדי לזכות במדליית ארד. רגע אחרי, ברשתות לא נותרו אדישים. פלצ'יק, שעלה אוטומטית לסיבוב השני, נעזר במצלמות הטלוויזיה וניצח בווזארי בתוך ניקוד הזהב את לאוטגונבחאר לחאגוואסורן המונגולי בשמינית הגמר.

פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים. ג'ודו (עד 100 קג) אגודה: פיטר פלצ'יק מגיב אחרי הדחתו מטוקיו (צילום וידאו: אם אני לא טועה, הזכייה הזו אמורה להעלות את פלצ'יק למקום הראשון בדירוג העולמי והאולימפי בתגובה להודעה מספר 0. אחרי ההפסד של פלצ'יק, ברשתות מבקרים:

הטריבונה - חדשות עסקיות - | תל אביב tlv-times
הטריבונה - חדשות עסקיות - | תל אביב tlv-times from tlvtimes.co.il
גם בקרב הזה הוא לא הציג ג'ודו גדול. נכון למרץ 2020, פלצ'יק מדורג שלישי בדירוג העולמי ושלישי בדירוג האולימפי. בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום תחנה בדרך לזהב. פיטר פלצ'יק הוא אולי הגיבור הכי אנונימי. Judoka peter paltchik wins the gold. פיטר פלצ'יק זכה היום (ב') במדליית הזהב בגרנד סלאם באבו דאבי, ודאג שגם הערב תושמע התקווה באבו דאבי, אחרי ששגיא מוקי פיטר פלצ'יק הבטיח היום (שבת) מדליה רביעית לישראל בגרנד סלאם תל אביב בג'ודו. על היעדים התחרותיים הבאים של פיטר, ענתה יולזרי תשובה ברורה מאוד: בגמר, פיטר התמודד מול ארמן אדמיאן הרוסי, שגרר את ישראלי לניקוד זהב.

ג'ודו ניחומים, חצי וגמר עד 100 ק''ג.

גלריית התמונות של פיטר פלצ'יק. בגיל 4 החל להתאמן בעיר מגוריו. הקרב שלו מול אלנחאס המשיך לניקוד זהב. פיטר פלצ'יק הפסיד בבית הניחומים. | רגע כואב לאורי ששון שנפצע בחצי הגמר ופרש לקראת הקרב על הארד. אספנו לכם את הציוצים מרחבי הרשת. ג'ודו ניחומים, חצי וגמר עד 100 ק''ג. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון. פלצ'יק (משקל עד 100 קג), עלה לראשונה בקריירה לגמר אליפות אירופה בג'ודו שנערכת בפראג. בגמר, פיטר התמודד מול ארמן אדמיאן הרוסי, שגרר את ישראלי לניקוד זהב. את התוצאות היה אפשר לראות בגראנד סלאם תל אביב בחודש שעבר, שם זכה במדליית כסף. גם בקרב הזה הוא לא הציג ג'ודו גדול.

הישג נהדר לג'ודוקא שניצח את פיטר פלצ'יק. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

Posting Komentar

0 Komentar